LiNnY´s  - Om allt & inget

Alla inlägg under februari 2009

Av Linn - 28 februari 2009 17:24

Idag var mamma och jag ute och shoppade! Jag köpte en svart lite längre tunika, ett vitt midjebälte och en bok, synd att jag inte har sladden som man laddar in bilder från kameran med för då skulle jag tagit kort. Det blev den vanliga svängen, vi shoppar, äter på Jambos, åker till mormor och visar upp kläderna som vi shoppat, fikar lite där, åker på affären och åker hem igen. Snart kommer väl Birgitta och vill se kläderna också, det brukar hon alltid göra.


Har bestämt mig för att stanna här under sportlovet, först tre dagar hos morfar/stugan (får se vart jag sover) och sedan två hos mormor. Visst, ni får tycka att jag är knäpp som vill vara hos min släkt då jag kan vara hemma och vara med kompisar eller något sådant, men jag har så himla roligt när jag är här så jag tycker det är ganska onödigt att åka hem. Dessutom måste jag in till vetten med Lee då hon låter väldigt dåligt när hon andas, men resten av marsvinen hänger med mamma hem imorgon.


Puss & Kram  /Linn





Av Linn - 27 februari 2009 13:20

Slutade vid ett idag eftersom jag gick på No:n igår ist :) Ska snart börja packa tills stugan som vi ska åka till ikväll. Längtar till imrron då jag äntligen ska få shoppa, kom på att det var hela två veckor sedan sist! :O Måste verkligen köpa några nya toppar...


Idag for alla kompisarna (utom Nalin som är sjuk)  iväg med tåget tjugo över 12, dom skulle till östersundbadhus och bada (ja, vad skulle man annars göra där?). Typiskt att det just skulle vara den här helgen, för jag vill inte hoppa över att åka till Hudik. Längtar till Jambos mackor...

Nehej, nu är det bäst jag sätter igång med packningen.


Puss & Kram /Linn

Av Linn - 26 februari 2009 15:10

Är jag helt imot, tycker det är rent slöseri med liv. Som idag på skolan där man skulle lära sig att tapetsera med aborrar, gud så sjukt onödigt dumt. Vad har man för nytta av att veta att det går att tapetsera med aborrar? Dessutom är det ju bara att tala om för oss att det faktiskt går att göra det, man behöver väl ändå inte bevisa det för oss. Men jag går på en sjuk skola långt ut i ingenstarns så det är ju inte så mkt att göra åt, själv valde jag inte den kursen.


Skolan var iaf helt ok för att vara en torsdag, vi fick sitta i datorsalen på tekniken och brandlarmet gick på spanskan så vi slapp lite av den. Mammsen sjuk idag, ganska många som är sjuka nu faktiskt, men hon är bättre så det blir stugan till helgen ändå :) Ska ev. fara upp till Hassela på söndagen och åka lite snowboard. Måste shoppa också, gjorde inte det förra helgen, måste verkligen köpa lite nya tröjor också en vaxduk till marsvinen, tänkte ha den som underlag till hagen. Får se om jag möjligen drar ner till gymmet  ikväll, om jag har tid och lust, måste städa åt marsisarna också.


Hejsvejs!

Av Linn - 24 februari 2009 17:36

Hade ganska kul igår, var i H-sand hela dagen. Själva spelandet var ganska tråkigt men vid lunch och middag var det kul, Annica, jag och Karin gick shoppade lite efter middagen på McDonalds. Kom hem vid halvtio tiden med bussen på kvällen, så jag hann aldrig skriva något igår.


Har nyss spelat lite the sims men datorn fastnade så jag var tvungen att avsluta. Hoppas att den inte fastnar igen för då blir hela det här inlägget raderat och jag tänker inte skriva allt igen.


Dagen har väl varit sådär, var på spelning till 16 och har inte ätit något sedan 11 så nu är jag riktigt hungig! Eller förresten, åt ju en semla (med choklad) på konsum med Anni idag så jag har inte ätit någonting sedan 12 då. Men måste äta någonting nu.


Hejsvejs!

Av Linn - 21 februari 2009 18:25

Har just fått reda på att Djuro (mormors sambo), ligger på sjukhus, han hade fått åka in med ambulans efter att han kolapsat i vardagsrumet igår. Dom har inte hittat något fel på honom men han är fortfarande dålig så han får stanna kvar där tills på måndag. Tycker så synd om mormor, hon har haft det så väldigt jobbigt på sista tiden också händer det här. Nu ska jag spela The sims. Hejsvejs!

Av Linn - 21 februari 2009 15:06

Har nyss städat Lottas bur, och det är väl det enda riktiga jag gjort idag. Sov ända till klockan 13, härligt :) Idag är det jag som lagar mat, tänkte panera rödspätta och göra potatismos, men min fantasi räker inte längre än så idag.


För några dagar sedan fick vi äntligen tillbaka stora datorn nere, hade lämnat in den på lagning eftersom den bara stängde av sig ibland, men nu fungerar den igen. Jag och Carl installerade The sims 2 på den igår, det var riktigt roligt att spela, för det var verkligen längesedan jag spelade det.

Nu ska jag måla naglarna :) hejsvejs!

Av Linn - 20 februari 2009 14:35

Gud så härligt! Fast det var inget vidare igår, blev absolut inte lika kul som jag hade tänkt mig, inga killar som ville dansa. Det verkade som om att alla hade gått dit bara för att vara lediga idag, visserligen gjorde jag också det men när man ändå är där så kan man väl dansa! Vet flera stycken som fick en massa nej när de bjöd upp, fatta vad oschyst! Jag hade iaf en svart klänning med rött skärp och röda skor, hann aldrig måla naglarna men det var väl skit samma lixom.


I helgen ska jag bara vara hemma, det var planerat att vi skulle till stugan men då hade carl någon hockeymatch tidigt på söndagen så det gick ju inte :/


Lee är fortfarande förkyld, men väldigt pigg och äter hyfsat bra. Ringde vetten igår men kom inte fram, får väl se om jag ringer igen till veckan om det inte blitt något bättre.


Hejsvejs!

Av Linn - 19 februari 2009 16:17

Klockan sju ska jag och dansa i erikslund. Det är den traditionella danskvällen som är varje år och man får vara ledig dagen efter, alltså är jag ledig på fredag!! :D


För i övrigt så har dagen varit ganska tråkig, men slapp tekniken eftersom vi hade dansträning då. Nu ska jag äta.


Hejsvejs!

Presentation

Omröstning

Vilken är din värsta dag?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag
 Alla dagar är lika hemska
 Älskar alla dagar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards