LiNnY´s  - Om allt & inget

Alla inlägg under augusti 2009

Av Linn - 25 augusti 2009 16:01

Vet att jag inte har uppdaterat här lika ofta som jag brukar nu på sista tiden och det beror helt enkelt på att jag inte har haft någon större lust att skriva. Vet ej varför. Så därför har jag bestämt mig för att ta en liten paus från bloggandet ett tag, men lovar att återkomma när det börjar klia i fingrarna igen.


Ha det bra allihopa!  Puss & Kram /Linn

Av Linn - 17 augusti 2009 20:53

Så löd mitt stjärntecken idag. Tänk om det ändå vore så enkelt...


Har just precis färgar klart mitt hår. Färgade utväxten ljusare, behövdes verkligen. Har nu dränkt mitt hår i inpackning, det behövdes också. Ska låta det självtorka lite sedan också för annars blir det så torrt och elektriskt. Mamma övertalade mig att göra slingor på henne, fast med en annan färg då naturligtvis.


Sov ganska länge idag, hade ställt klockan på halvtolv men gick bara upp, stängde av den och återvände till min vama bädd. Man måste ju passa på nu innan skolan börjar. Men efter att jag tillsist klivit upp så åt jag lite mat också kom Anni hit också gick vi ner till hillen och sedan gick vi hem och planerade att vi skulle åka till sundsvall och shoppa på vår sista dag i frihet. Så imorgon blir det att stiga upp ganska tidigt. Men värre för Annica som har tid hos frisören kvart över åtta imorgon! Hon ska klippa en helt ny frisyr och allt, och det kommer säkert att bli supersnyggt.


Nu måste jag nog skölja ur inpackningen. Kramar till er alla! /Linn

Av Linn - 17 augusti 2009 01:05

Då var man på hemmaplan igen. Hade jätteroligt i helgen med Anni, vi hittade på en massa skoj. Shoppat, pratat, lyssnat på musik, bowlat och massa annat. Blev dock ingen dans då vi inte hade någon skjuts. Var där o kollade på lördagen då vi åkte förbi för vi hade varit i husås med en massa trevliga människor, men det var så sent och hade inte så mycket pengar med oss till inträde ;p Men det får bli en annan gång!


Nu är det bara två dagar kvar till skolan börjar... Kan inte fatta att sommarlovet är över, det går inte in i min lilla hjärna. Men tänker se det från den ljusa sidan för det ska bli kul att träffa alla igen. Också börjar ju Calle 7an, helt sjukt.

Fick nyss sms av Annica att hon sitter och försöker få till manikyr på naglarna men att det inte går så bra. Påminner mig om att jag också måste måla om mina. Men vilken färg? Svart eller kanske blå. Vet inte riktigt. Äh, det får bli svart, det passar till allt.


Natti!

Av Linn - 13 augusti 2009 15:35

Har nyss kommit hem från Sundsvall. Pappa skjutsade mig ner eftersom jag skulle till tandläkaren där 10.15, men det visade sig att det hade blivit något fel och att tiden hade ändrats till den 21 men fick komma in ändå. Så nu slipper jag de där specialkontrollerna på ett helt år framöver, skönt!


Hur som helst så passade jag på att gå lite på stan och köpte en rosa-svart randig halvlångärm på bikbok. Var en ovanligt förståndig flicka och tänkte på att jag ska shoppa imorgon också. Ska ju upp till östersund till helgen, till Anni då, så jag åker imorgon vid halvelva tiden. Vi kanske ska ut på dans på fredagkväll, joo helt seriöst, dans. Alltså såndär man snurrar och går lång-kort-lång grejen. Helt värdelös på att dansa men det blir säkert roligt ;p Om vi nu kommer iväg vill säga.


Och på onsdag börjar skolan... Urk. Känns som en evighet sedan jag gick i skolan. Men sommarlovet har ju gått snabbt som fan ändå. Min hjärna har lite delade åsikter om det där ^^ Iaf så ser jag inte direkt fram emot onsdag.


Idag är det precis en månad kvar innan jag drar till Spanien.  !Que divertido!


Puss på er allihopa!  /Linn

Av Linn - 10 augusti 2009 23:23

Satt och tittade på beck men vafan det är ju bara en massa reklam hela tiden så jag skippade det. Har typ inte gjort så mycket idag, kunde inte sova igårkväll, hade en hemsk huvudvärk som vägrade gå över trots alvedon tabletterna, så jag sov väldigt länge imorse. Vaknade, duschade, gjorde inpackning av håret medans jag bättrade på nagellacket och åt en kombinerad frukost/middag-lunch.

Jag har även städat rummet idag, vilket inte så ofta händer måste jag säga. Men det blev så olikt sig att jag var tvungen att slänga några tidningar på golvet för att det inte skulle kännas allt för konstigt. ;p Orkar inte skriva om helgens oskrivna händelser för de är ändå bara ointressant. Nu ska sovas.


Puss& Kram  /Linn

Av Linn - 10 augusti 2009 00:07

I Ånge nu då. Har inte så mycket inplanerat under veckan, ska väl upp till östersund någon dag och på fredag ska jag till sundsvall. Men det är typ det enda. Kanske drar ner till hudik på fredagkväll på egen hand om inte mor ska dit också. Sedan är det ju skola på onsdagen... Fan vad kasst. Skolan känns lååååångt borta. Men ändå så tycker jag inte det var längesedan vi slutade. Konstigt. Men men, nu måste man nog sova ändå. Såg just att jag missat att skriva om några händelser i helgen. Så får skriva om det imorgon.


Natti natti <3

Av Linn - 9 augusti 2009 13:33

Låg ute och solade här ute på altanen i shorts och bikiniöverdel.  Mycket varmt väder idag också. Lyssnade på musik och blundade, plötsligt hör jag något och när jag tittar upp står en kille framför mig. Blir helt ställd, vart kom han ifrån? Hade aldrig sett honom förut heller. Ganska snygg.

Men han förklarade att han kom nedifrån sjön och undrade om de kunde få låna våran brygga en liten stund och det fick dom ju. Men fatta hur jävla förvånad jag blev, hade ju inte hört honom komma heller eftersom jag lyssnade på musik. Haha, så jävla sjukt. De är fortfarande kvar, tror att de skulle hämta någon inne i stan. Kanske ska gå ner dit?


Puss  /Linn

Av Linn - 8 augusti 2009 16:59

Jaa, idag blev det ett par jeans och ett nagellack. Ljusblå jeans från Gina och svart nagellack från Depend som jag köpte på kicks. Var inne på MQ och hittade världens snyggaste klänning, men den var sjukt dyr och jag behöver inga fler klänningar just nu.


Efter stan har jag legat ute och solat, latat mig riktigt ordentligt. Tror faktiskt att jag fått lite färg, låg ju vid vattnet och då blir man ju lite extra solbränd sägs det. Massor av människor på sjön i båtar,på vattenskotrar också ett helt killgäng på en stor flotte utanför. Mycket varmt väder här i Hudik idag.


Birgitta har just åkt in till staden för att hämta maten, 'hämt-maten' alltså. Vem orkar stå och laga mat en sån här dag lixom? Det blev thai mat denna gång, jag beställde nåt med nudlar,hoppas hon kommer snart för jag är hungrig! Typ inte ätit något sedan frukost :S


Nu ska jag måla naglarna med mitt nya nagellack. Ha det bra allihopa!


Puss  /Linn

Presentation

Omröstning

Vilken är din värsta dag?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag
 Alla dagar är lika hemska
 Älskar alla dagar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards