LiNnY´s  - Om allt & inget

Alla inlägg under september 2009

Av Linn - 25 september 2009 17:23

Bloggen har ändrat sig lite, inte något speciellt kanske, med den duger gott och väl.


Började dagen med massa kaffe. Hade gympa direkt på morgonen i elljusspåret och hade sovit dåligt så kaffet var min räddning för att orka med.

   Kaffet är min bästa vän. Efter Annica då ;)



Har fortfarande massa plugg att göra...


Puss

Av Linn - 23 september 2009 20:32

Hej! Nu är jag hemma igen. Har haft kul :) Det är precis det de har varit, kul. Varken mer eller mindre, bättre eller sämre. Men kul är ju bra, jag är iaf nöjd. Hinner inte skriva så mkt, har en massa annat att göra, är iaf äntligen klar med hemprovet på so:n, som Annica och jag kämpade! Sedan var jag barnvakt åt grannarna en stund efter annica gått till kl 18, och sedan är det ännu mer plugg...

På lördag ska jag till sundsvall och shoppa, sedan på kvällen ska jag upp till härnösand för att sedan på söndag någongång ta tåget ner till hudik. Ska stanna i Hudik ända tills på fredag med Anni då jag har prao hela veckan, sedan ska jag ev. upp till Ånge igen för då ska jag till brudarna på tjejkväll.


Kanske kommer lite bilder från spanien sedan, vet fortfarande inte om jag ska lägga ut några än. Hoppas att alla har det bra!


Puss  /Linn

Av Linn - 11 september 2009 16:04

Ha det så jättebra allihopa, för som sagt det tänker jag ha :D

Puss på er! /Linn



Av Linn - 10 september 2009 16:57

Imorgon åker jag till Spanien! Det ska bli så kul, och skönt att slippa skolan! En vecka blir jag borta. En sista sommarvecka får jag Cool Var till östersund igår med Annica och shoppade, köpte örhängen, puder, underkläder och lipsyl till resan. Går i skolan som vanligt imorgon för vi ska inte åka förrens på kvällen vid 18 med tåget till stockholm. Flyget går tidigt på morgonen så vi kommer väl fram på eftermiddagen på lördag någongång antar jag. Vet inte om jag ska ta med mig datorn, har ingen aning om det finns internet där. Borde det inte finnas att hyra elr nått på hotellet? Men som sagt så vet jag inte.

Egentligen borde jag packa nu, har typ inte ens börjat!! Jag borde städa marsvinsburarna innan björn, som ska ta hand om marsvinen, kommer hit också. Men praon har Anni och jag fixat alldeles nyss, det blev i Hudik på Jambos :) Nu måste jag verkligen skynda mig! Men ha det så jättekul allihopa, det tänker jag i alla fall ha. Skrattande


  Detta är det enda jag har packat än. Panik! Men vadfan ska man ha med då? Hjälp...!

Av Linn - 7 september 2009 17:21

Hallå! Har ni saknat mig? 

 Skolan har ju börjat igen nu men annars har det inte hänt någon väldigt speciellt. Idag hade jag en enda lektion på förmiddagen (sovmorgon till 9.15), sen drog felix, jag och annica hit för vi hade håltimme, och åt spagetti. Sedan fortsatte dagen med 3 fruktansvärt olidligt tråkiga lektioner vilket var bild, no och spanska.


I helgen var jag i Hudik på marknad, men köpte ingenting då jag inte hade råd, måste spara pengar!

Förra helgen var Anni med oss till Hudik och bror, hon och jag åkte ut till en ö med båten och sov över där. Skitmysigt hade vi :) Grillade en massa marshmallows och lyssnade på vrålhög musik där ute i skogen mitt i natten. Det var ju ljuskvällen också så det är därför som vi håller på att tända en massa marshaller(eller hur det nu stavas?).


 


 Mysig eld



Tyvärr orkar jag inte hålla på att fixa till bilderna så nu hamnade dom lite huller om buller, ni får ursäkta min enorma lathet.


På fredag åker jag till Mallis! Och jag tänker ha askul :D Så är det bara! Blir borta en vecka. Hoppas på att kunna ta datorn med mig men vet inte om det finns internet-uppkoppling på hotellet.

Ha det bra allihopa!


Puss!  /Linn

Presentation

Omröstning

Vilken är din värsta dag?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag
 Alla dagar är lika hemska
 Älskar alla dagar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards