LiNnY´s  - Om allt & inget

Alla inlägg den 4 september 2008

Av Linn - 4 september 2008 15:30

Hittills så har jag skrivit varje dag från 1 september, har bestämt  mig för att förtsätta med det hela månaden ut. Alla dagar i september ska alltså vara skrivna med fet text i kalendern här bredvid --->

Wish me luck!

Linn

Av Linn - 4 september 2008 14:58

Det blev verkligen hemskt. Jag som inte ens kan le med stängd mun, kommer säkert att se jätte sur ut. Det enskilda kortet blev ännu sämre, så förbannat dåligt. Hatar foton överhuvudtaget, blir ju aldrig som man vill! Men men, det är ingenting att göra åt det nu...

Som ni kanske märkt så har jag ändrat utseende på bloggen igen, tyckte inte alls om den gamla, kommer nog att ändra igen snart, men just nu är jag nöjd.

Så här såg jag ut idag:

Långärmad röd troja med grönt lite längre linne (kan också andvändas till klänning) , mina vanliga byxor, mörkbrun ögonskugga, kajal, mascara o rött läppstift. Gröna stora örhängen.


Imorgon far vi ner till stugan, o på lördag e det marknad! Ska bli så jävla roligt! Ska ta med pappas bärbara dator ner, för vi ska testa om internett fungerar där, så jag kommer att kunna skriva där nere o rapportera om hur de var på marknaden o vad jag har handlat <3

Hejsvejs!




Presentation

Omröstning

Vilken är din värsta dag?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag
 Alla dagar är lika hemska
 Älskar alla dagar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards