LiNnY´s  - Om allt & inget

Direktlänk till inlägg 29 april 2009

Plingplong

Av Linn - 29 april 2009 19:58

Hej igen! Satt vid datorn och fick lust att skriva lite igen. Carl skulle ut på dans ikväll så jag hjälpte honom lite att välja kläder och han blev faktiskt riktigt snygg, ingen risk att han inte blir uppbjuden. ;)

Var med mamsen på ica och handlade, och nu har vi ätit en riktig grekisk sallad. Måste passa på när Calle är borta för han hatar ost, och man kan ju inte äta greksallad utan fetaost!


Hur som helst så har jag ingen aning om vad jag ska göra på sista april (Imorgon)! Jag brukar ju jämt ha något inplanerat på högtiderna men nu blir jag lämnad ensam hela dagen då alla andra i familjen åker ner till Hudik. Så vad ska man kunna hitta på då? Skit att lägret måste vara just denna helg,annars skulle jag ha stuckit ner till Hudik och haft askul! Det är alltid fest vid lingarö stranden då och det kommer det att vara i år också fast utan mig... Vi får väl hoppas att lägret är värt det.

Nu skall jag göra spanska läxa... blähä...


Puss & Kram  /Linn

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 21 juli 2010 16:29

Www.-Linn-.devote.se   Kommer att ändra stil på bloggen lite. Skriva om andra saker och sådär. Men ändå samma ungefär. Hoppas ni tycker om den! KRAM Linn ...

Av Linn - 31 januari 2010 23:07

Hejhej! Har ni saknat mig? Okej, hur som helst så har jag skapat en ny blogg så klicka er vidare dit nu! Efter en massa olika konstiga bloggar på typ blogg.se och msn och en massa skit så hittade jag äntligen en ganska enkel sida. Var less på det här...

Av Linn - 19 november 2009 14:28

Idag är jag hemma och är sjuk. Hostat hela natten och har typ inte kunnat sovit någonting förutom på morgonen då jag drack en kopp te och skyndade mig att sova innan jag började hosta igen. Har blitvit någonting fel med min mage också, för jag vill i...

Av Linn - 9 november 2009 22:20


Jag vann, jag vann, jag vann över brorsan på rallyspelet! Yeeeha! Jag är fan bäst på sånt där med bilar. Calle snackar om att han hade en mycket sämre bil men det fattar väl alla att det var min enorma tekniska förmåga att styra kontrollen. Eller? ...

Av Linn - 9 november 2009 18:57

I dag när jag vaknade var det dimmigt vilket det fortfarande är nu. Var har ljuset tagit vägen? Iaf så tycker jag inte att det är lika roligt att skriva här längre, fråga mig inte varför, för jag har ingen aning. Hur som helst så var jag i östersund ...

Presentation

Omröstning

Vilken är din värsta dag?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag
 Alla dagar är lika hemska
 Älskar alla dagar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards